Chodzenie z odkrytą żołędzią penisa

“…   Kiedyś, jako młoda mężatka miałam ciągle infekcje pochwy. W końcu trafiłam do starszej pani ginekolog, która przy kolejnej wizycie poprosiła bym przyszła z mężem. Gdy przyszlismy, bez ogródek powiedziała, że przyczyną nawrotów infekcji jest on. Poprosiła by zdjął spodnie i go obejrzała. Następnie wyjaśniła, że wprawdzie utrzymuje on prawidłowo higienę, ale przyczyną moich kłopotów jest prawdopodobnie szczep mikrobów bytujących pod jego napletkiem. Rozwiązaniem może być obrzezanie lub chodzenie ze ściągniętym napletkiem. Ona zaleca to drugie. Mąż się na to zgodził. Kazała mu odciągnąć napletek i po jego wewnętrznej stronie, tuż za żołędzią, nakleiła kawałek plastra ok. 2×2 cm. Kazała mu chodzić w obcisłych majtkach i przez kilka dni, co godzinę sprawdzać czy nie następuje obrzęk. Plaster miał odklejać tylko do seksu i na noc. Po ok. tygodniu mąż obudził się z odkrytą żołędzią – napletek przestał nasuwać się samoczynnie na żołądź i plaster przestał być potrzebny. Od tego czasu ani razu nie miałam żadnej infekcji. Metodę tą poleciłam wielu koleżankom, które miały podobne problemy. Wszystkie wyzbyły się nawracających infekcji.

Dlatego swoich synów wychowałam tak, że już w wieku 16 lat chodzili z odkrytą żołędzią. Moja córka też przekonała męża do tego. …”

http://www.lm.pl/forum/viewtopic.php?t=614582&start=30

Leave a Reply

